سرویس کردستان - در حالی که در اغلب استان های کشور، رانندگان در هر ساعت از شبانه روز می توانند با استفاده از کارت های آزاد جایگاه ها سوخت گیری کنند، در استان کردستان روایت دیگری جریان دارد؛ صف های طولانی، عرضه محدود بنزین آزاد، سقف اندک سوخت گیری و انتظارهای فرساینده، تصویری است که هر روز مقابل بسیاری از جایگاه های سوخت این استان تکرار می شود. پرسش افکار عمومی این است که چرا شهروندان کردستان باید هزینه سیاست هایی را بپردازند که مدعیان آن، هدفشان مقابله با قاچاق سوخت است؟
سرویس کرمانشاه _ مدیر شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی منطقه کرمانشاه اظهار کرد: همه ۱۷۵ باب جایگاه استان فعال و در حال سوخترسانی به مردم شریف استان هستند.